Tietoa meistä

DealBanana on hollantilaisen Colengo BV:n projekti. Colengolla on monien vuosien vankka kokemus nettikaupasta, logistiikasta ja asiakaspalvelusta, mikä takaa laadukkaan palvelun ja varmat toimitukset. Haluamme ilahduttaa asiakkaitamme näppärillä ja hauskoilla tuotteillamme vuoden jokaisena päivänä!

Valelaskut, (rakkaus)kirjeet ja suklaabanaanit voi lähettää osoitteeseen:

Deal Banana / Colengo BV
Rijksweg 51A
5953AB Reuver
The Netherlands

Dutch Chambre of Commerce: 64158667
VAT: NL855547935B01

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Jos sinulla on kysyttävää liittyen tuotteisiin, tilaukseesi, maksamiseen tai vaikkapa takuuseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme alla olevan lomakkeen kautta. Jos haluat palauttaa jonkin tuotteen, ota meihin yhteyttä, niin annnamme ohjeet kuinka toimia. 


Kaikki kysymykset ovat meille tärkeitä, vastaamme sinulle aina mahdollisimman nopeasti, viimeistään kahden työpäivän kuluessa. 

YHTEYDENOTTOLOMAKE:

Tilaaminen/ toimitus

Q:Miten voin seurata toimitustani??

A:Kirjaudu sivullemme tilausvahvistusmeilissä saamillasi tunnuksilla. Tilausvahvistuksessa saat myön linkin, josta pääset suoraan tarkistamaan tilauksesi statuksen, eli missä milloinkin mennään.  

Q:En Näe tilaukseni seurantatietoja vielä, mikä on vikana?

A: Jos et näe tilauksesi seurantatietoa vielä, tilaustasi ei ole todennäköisesti vielä rekisteröity kuljetettavaksi. Rekisteröinnit hoidetaan työpäivinä 2 päivän kuluessa tilauksestasi. Tämän jälkeen voit seurata tilauksesi kulkua netissä. 

Q:Tilaukseni saapui vaurioituneena/ avattuna, mitäs nyt tehdään? 

A:Jos tilauksesi toimitetaan puutteellisena, avattuna tai vaurioituneena älä ota sitä vastaan. Jos otat paketin vastaan, kuljetusyhtiö ei ole enää vastuussa tuotteesta huolimatta siitä mikä meni vikaan kuljetuksen yhteydessä. On erittäin tärkeää, että palautat tuotteen postinkantajalle heti, tällöin lähetämme sinulle taatusti uuden tuotteen! Ilmoitathan asiakaspalveluumme, jos näin käy.

Q:Maksuni meni läpi normaalisti, mutta sitä ei ole vielä "käsitelty", mitä nyt? 

A: Joskus kestää hieman ennen kuin maksu saadaan käsiteltyä. Harmillista, mutta homma saadaan kyllä kuntooon! Lähetä viesti asiakaspalveluun, mainitse tilausnumero ja maksutapa - asiakaspalvelumme etsii tilauksesi ja varmistaa, että se lähtee mahdollisimman pian sinulle päin. 

Q: Miten saan ALV:n sisältävän kuitin?  

A: Jotkin (yritys) asiakkaat haluavat ostoksistaan kuitin, jossa on mukana ALV verotustaan varten. Tässä tapauksessa myyjä laskuttaa ALV:n (Deal Banana ei ole varsinainen myyjä). Jos ALV sisältyy ko. tuotteeseen, varsinainen myyjä voi antaa kuitin.

Deal Banana ei voi laskuttaa ALV:tä tai tehdä kuitteja tuotteille, joita sivulla myydään, koska Deal Banana ei ole varsinainen myyjä. Deal Banana vain tarjoaa nettipalvelun. Eli varsinainen myyjä voi tehdä ALV:n sisältávän laskun kun niitä tarvitaan. Deal Banana voi antaa kirjeen maksusta, mutta se ei ole varsinainen lasku.

Tuotteiden palautusoikeus

Viallinen tai puutteellinen tuote.

Viallisen, puutteellisen tai vaurioituneen tuotteen voi palauttaa 14 päivän sisällä. Jos sinulle tuodaan viallinen, puutteellinen, vaurioitunut tai avattu tuote, älä ota sitä vastaan. Ota vikatapauksissa aina yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeemme kautta tämän sivun oikeassa ylälaidassa.

Tyytymätön tuotteeseen.

Joskus voi käydä niin, ettet ole tyytyväinen tuotteeseen. Tai ehkä sait väärän värisen tai kokoisen tuotteen. Tässä tapauksessa voit palauttaa tuotteen. HUOM! Kaikkia tuotteita ei voi palauttaa, jos niitä on käytetty - lista näistä tuotteista löytyy sivun ala laidasta. 

Palautusmenettely:

1. Ilmoita asiasta asiakaspalveluumme.
2. Saat vahvistuksen sähköpostitse palautusohjeiden kera.. 
3. Kun saamme tuotteen takaisin. laitamme uuden tuotteen tulemaan tai palautamme rahat (viimeistään 14pv:n kuluttua tuoteen saapumisesta)

HUOM!

Jos et täytä kunnolla palautuksen syytä tai jätät sen täysin täyttämättä, oletamme että tuote vaurioitu sinun toimestasi - tällöin emme voi laittaa sinulle uutta tuotetta tai palauta rahojasi.  

Sinä olet vastuussa tuotteen palautuskuluista. Me vain palautamme rahat meille palautetusta viallisesta tuotteesta. 

Seuraavia tuotteita ei voi palauttaa:

Hygienia syistä: Alusasut, uima-asut, ihonhoitotuotteet, meikit ja ihokorut.

Dealbanana

Q:Milloin saan vastauksen asiakaspalvelusta?

A:Asiakaspalvelumme saa yhteyden yllä olevalla yhteydenottolomakkeella. Henkilökuntamme vastaa aina mahdollisimman nopeasti ja henkilökohtaisesti viestiisi. Pyrimme vastaamaan aina viimeistää 2 työpäiván kuluessa. Ruuhka-aikoina tai hankalissa tapauksissa vastauksen saaminen voi kestää kauemmin.  Asiakaspalvelumme toimii vain netissä, eli emme vastaa puheluihin. Viestit käsitellään aina saapumisjärjestyksessä. 

Q:Miten voin maksaa?

Nettikaupassamme voi maksaa nopeasti ja turvalllisesti verkkopankissa suomalaisen Paytrailin kautta, luottokortilla (VISA ja Mastercard) tai kansainvälisen Paypallin kautta. Eli kaikki tutut tavat löytyvät - eikun ostoksille!

Q:Onko teillä Facebook sivut?

Ei vielä, mutta ne ovat valmisteilla. Ilmoitamme asiakkaillemme heti kun avaamme ne :)